Witte vullingen

Witte vullingen

Oude tandvullingen zijn vaak gemaakt van (donker)grijs metaal (amalgaam). Dit steekt af bij de rest van uw gebit. Wij kunnen uw amalgaam tandvullingen vervangen door witte vullingen.

Er bestaan 2 soorten witte vullingen:

Composiet vullingen (witte vullingen)

Composiet vullingen zien er natuurlijk uit doordat de kleur wordt aangepast aan de omliggende tanden. Wij hoeven geen gezonde delen weg te slepen om het vulmateriaal houvast te geven. Omdat composiet niet zo sterk is als het eigen tandweefsel, zijn composietvullingen niet altijd geschikt voor grote vullingen.

Porseleinen vullingen (witte inlays)

Porseleinen vullingen worden in de juiste kleur op maat gemaakt in een tandtechnisch laboratorium. Vervolgens brengen wij de inlay op uw tand of kies aan. Deze keramische vullingen hebben een langere levensduur dan composietvullingen en zijn goed bestand tegen verkleuring.

Praktijk sfeerbeeld

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Tandzorg De Steense Brug? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer .

Praktijkinformatie

Openingstijden

Open
maandag08:00 - 12:30 | 13:00 - 17:00
dinsdag08:00 - 12:30 | 13:00 - 17:00
woensdag08:00 - 12:30 | 13:00 - 17:00
donderdag08:00 - 12:30 | 13:00 - 17:00
vrijdag08:00 - 12:30 | 13:00 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Tragel 5
Sint Jansteen 4564 BC
Route

Patiëntervaringen

2054 reviews · ⭐ 8.5 gemiddeld

Goede zorg voor tand en mens

Ik ben super bang voor de tandarts, maar de mondhygieniste en de tandarts stelde mij zeer gerust.

Behandeling gewoon goed.

Keurig netjes behandeld.

prima behandeld

ik ben prima behandeld en de wachttijden behoren gelukkig ook tot het verleden.

Goede tandarts en mondhygieniste

Deskundige pijnloze behandeling

Gewoon goed

Snel en goed een reparatie aan mijn kies gedaan na afbreken daarvan.

Ok, maar het is mijn eerste keer.

Zie boven.

Goed

Goed

Goed.

Goede ontvangst en niet lang moeten wachten. Waarom kan na de reiniging de controle door de tandarts niet onmiddellijk gebeuren, nu moet er opnieuw in de wachtkamer een kwartier of langer gewacht worden. Was vroeger beter ! Ook veel verloop van tandartsen, je weet gewoon niet wie nu eigenlijk je vaste tandarts is.

Prima geholpen

Ik ben heel vang maar maakte duidelijk en de dame he me heel goed opgevangen en goed geholpen ben supper tevreden van haar

Prima en zorgvuldig

Ik word een beetje moe van al die enquetes en zeker als het verplicht is

Goed

Vriendelijk

Vriendelijk

Er wordt naar je wensen geluisterd en ook per dirext aktie ondernomen.

Hele lieve, aardige mondhygiëniste, die alles goed uitlegde en goede adviezen meegaf.

Prima. Weet alleen de naam niet meer van de jongedame.

goed

vriendelijke tandarts

Fijn en snel geholpen bij controle

Controle was prima, snel aan de beurt. Duidelijke uitleg. Fijn dat tandsteenverwijdering direct door tandarts werd gedaan en niet meer moest wachten op vervolg zoals andere keren. Ook deze behandeling was prima. Normaal veel "last" van moeten slikken door het water wat wordt gebruikt. Maar was nu minimaal, dus heel fijn. Tevreden over deze behandeling.

Vriendelijk en professioneel

Zeer vriendelijk en geduldig legt alles goed uit zodat je je op je gemak voelt ondanks de vervelende behandeling.

goede behandeling door mondhygiëniste

Duidelijke communicatie, vriendelijk.. en resultaat gericht!

Goed ontvangen

.

Fantastisch

Fantastisch,nieuwe prothese was in een keer helemaal goed

Snel geholpen

Na lang zoeken eindelijk een tandarts gevonden waar ik enorm blij mee ben. Eerste behandeling is soepel verlopen. Wat natuurlijk geweten is is dat bezoekjes enorm in de cijfers lopen dat is dan weer minder gezien er wel wat moet gebeuren.

Heel deskundig persoon

Voor mij was de behandeling perfect. Op deze manier had ik dit nog niet meegemaakt. Deskundig. Een vriendelijk persoon, dat is ook voornaam. Hopelijk blijft ze nog een hele periode bij jullie.

Goed

Beste personeel